Pages

Saturday 13 October 2012

bunga raya perth



We also went for a short picnic lepas habis shopping tadi at the nearby playground and I took some photos of the hibiscus flowers that were in bloom around the playground. My parents when they came here last time said that the hibiscus flowers besar gedabak saiz dia kat sini banding dgn kat M'sia, probably kot, I tak pernah pulak compare :-). Each one of them bigger than my tapak tangan so besar ke tu? I know berlambak2 pokok bunga raya kat M'sia tu tapi saje je tayang pokok bunga raya Perth pulak.




And this purple flower is called Agapanthus. I ambil gambar menyorok2 kat my carport because the flower is in our neighbour's garden. Nasib baik lah rumah2 kat sini tak banyak yg ada fences so senang lah sikit nak ambil gambar, hehehe. Nak mintak permission kat tuan rumah, malu pulak sbb semua bujang and sure nya diaorang pelik and heran if I nak ambil gambar their flowers. Nak ask the other half suruh mintak permission, lagilah dia tak nak. Lagilah pelik bujang2 tu nanti, orang macho mana ambil gambar bunga kan, wahahahahahahaha.......

I love purple flowers!


sumber dari: salam2benua.blogspot.com

No comments:

Post a Comment