Pages

Thursday 20 March 2014

Cikgu Praktikal





8491888-young-teacher-at-work-with-classic-blackboard-background


Tetiba teringat masa belajar dulu, sangat suka bila ada cikgu praktikal yang masuk mengajar. Setiap tahun mesti ada punya. Tapi paling menarik perhatian aku masa aku darjah 5.

Nak di jadikan cerita, aku bukan budak pandai pun. Jauh sekali budak top 5. Yang pasti aku hanya budak yang minat muzik dan top juga la dalam muzik masa kat sekolah.. Kan cikgu Marzuki kan? hahaha.. #gilaperasan

Masa darjah 5 ada cikgu praktikal masuk. Macam biasa tersangat la suka lagi lagi bila cikgu lelaki. hahah.. Ada seorang cikgu tuh, aku minat. tapi dalam masa yang sama kawan kawan aku yang lain pun minat jugak,.. so aku diam je la.. senyap senyap..

Yang paling best ngan cikgu praktikal, boleh kuar jalan jalan ngan dieorg.. buat satu outing jalan jalan sekitar Kuala Terengganu. Semua orang berebut rebut nak dekat ngan cikgu praktikal yang lelaki ni. Sabo je.. haha..  Rumah dieorg pun dekat ngan rumah aku. Almaklumla dulu duk rumah flat, cikgu praktikal pun sama. Setiap hari selalu je tengok ikut tingkap kot kot cikgu tuh lalu nak pi kedai ke apa.. hahaha.. kantoi..

Yeah.the best memory I had, cikgu tuh macam selalu tercari cari aku.. #lagilagiperasan … hahaha…betul ok. .tapi sekarang aku pulak tercari cari cikgu tuh,..nama pun dah lupa.. tapi mesti dah tua kan sekarang.. takpun mesti dah kawin.. terasa ingin berada di waktu dulu..



sumber dari: http://norfanil.com/cikgu-praktikal-di-perhatikan/

No comments:

Post a Comment