Pages

Saturday 12 April 2014

di Incheon International Airport




Incheon International Airport


Perjalanan ke Seoul Korea bermula di Incheon International Airport, dalam banyak-banyak negara yang aku pernah lawati aku rasa Incheon International Airport merupakan lapangan terbang terbaik yang pernah aku tengok. Bersih, selesa, besar, dan teratur sistem diorang ni. Satu yang aku nak puji adalah immigration mereka, kenapa? sebab immigration diorang tak banyak tanya itu ini. Sampai.. beratur.. cop passport.. dan terus keluar ambil beg.. senang gila.. tak banyak tanya tu yang paling aku suka.. haha..


Incheon International Airport


Perjalanan dari LCCT ke Incheon International Airport, Korea Selatan mengambil masa lebih kurang 6 jam perjalanan. Memang bosan dalam kapal terbang nasib baik time pergi Korea ni aku bawa anak buah aku yang sangat nakal tu haha.. at least bolehlah aku melayan dia.. time dia tidur aku melayan adik dan mak aku pulak.. kalau tak bergaduh memang tak sah kita orang ni haha.. Gambar kat atas tu masa lepas keluar dari pesawat AAX yang bawa kami kesini. Tengok kat luar lapangan terbang banyak giler pesawat Korea Air. Maklumlah dah nama pun berada di Korea jadi kapal terbang diorang memang lah melambak. Kan best kalau boleh naik Korea Air, 5 bintang lagi tau.. tak pe lah tak dapat naik dapat bergambar pun jadi le.. hihi..


1-DSC_0039


Lepas cek immigration turun bawah tanah dan naik train airport untuk ambik bagasi.. huhu agak kejakunan gak aku sebenarnya.. haha kat sini pun nak bergambar ngeeeehhh… ala sekali sekala kan apa salahnya.. nama pun pelancong..

Ok layan video pulak haha.. ingat nak buat video blog tapi sekerat-sekerat videonya. So malas aku nak upload jadi aku upload yang ni je hihi.. layan je la ye..



sumber dari: mohdzaid.com/

No comments:

Post a Comment