Pages

Tuesday 29 November 2011

e-jenazah -perkhidmatan tambahan





e-Jenazah juga menyediakan beberapa perkhidmatan tambahan. Perkhidmatan ini direkabentuk dan ditawarkan kepada pelanggan e-Jenazah sebagai satu opsyen untuk menjadikannya lebih bersepadu dan memudahkan waris simati.
Perkhidmatan tambahan yang ditawarkan adalah seperti berikut :-
  1. Perkhidmatan Catering
    Perkhidmatan ini boleh dipohon oleh waris semasa berhubung dengan ‘Call Centre’ untuk mendapatkan perkhidmatan e-Jenazah. Perkhidmatan ini termasuklah sarapan pagi, makan tengahari dan makan malam yang disediakan dalam pakej standard dan premium. Pelanggan boleh membuat pilihan dan kadar caj bagi perkhidmatan ini terdapat dalam laman web e-Jenazah .
  2. Perkhidmatan kenduri Arwah
    e-Jenazah juga menyediakan perkhidmatan mengadakan kenduri arwah bagi memudahkan urusan waris. Dalam mengadakan kenduri ini , kami menyediakan beberapa pakej yang boleh dipilih oleh waris atau boleh diwasiatkan oleh pelanggan semasa masih hidup melalui laman web e-Jenazah. Diantara pakej yang tawarkan adalah seperti berikut:-
    • Kenduri arwah dengan bacaan tahlil dan jamuan makan dimasjid berdekatan selama 3 hari berturut-turut.
    • Kenduri arwah dengan bacaan Yasin diikuti tahlil dan doa oleh para hafiz di madrasah tahfiz yang terpilih.
    • Bacaan keseluruhan Al-Quran oleh para hafiz di madrasah Tahfiz terpilih.
      Perkhidmatan - perkhidmatan diatas boleh didapati dengan caj yang dapat dirujuk dalam laman web.
  3. Perkhidmatan Bantuan Tuntutan Lepas Kematian
    e-Jenazah juga ingin membantu waris untuk membuat tuntutan tuntutan yang layak bagi pihak simati. Ianya dilakukan melalui pertalian kepada beberapa agensi dan syarikat insuran di dalam laman web e-Jenazah agar proses tuntutan dapat dipermudahkan.

No comments:

Post a Comment