Pages

Wednesday 14 May 2014

Cadangan Hadiah Istimewa Untuk Hari Ibu





3443523982


Memandangkan hari ibu semakin dekat, jadi di sini Wanista ingin berikan sedikit cadangan tentang hadiah yang sesuai dihadiahkan kepada ibu anda. Adalah sangat tidak patut sekiranya anda menghadiahkan kuali /sudip atau mop lantai sebagai hadiah kepada seorang ibu walaupun ibu anda asyik mengadu mop di rumah anda telah patah atau bontot kualinya telah hitam hangus. Cuba bayangkan jika hari jadi anda sudah hampir dan di hati anda mengharapkan hadiah seperti teddy bear, Playstation atau Handphone. Tapi akhirnya, anda dapat buku mata pelajaran, paling tidak pun buku motivasi ke. Ha ! Tak ke kecewa perasaan anda. Jadi, ada beberapa cadangan hadiah hari Ibu untuk korang pertimbangkan selain daripada ucapan ingatan tulus ikhlas :
  1. Perfume
  2. Barang kemas tulen
  3. Jam tangan
  4. Handbag
  5. Kasut
  6. Set Make-up
  7. Potret wajah ibu anda berbingkai besar
  8. Handphone
  9. Percutian
  10. Kupon (beri Ibu anda beberapa helai Kupon. Atas Kupon tu anda tulislah “kupon mengurut ibu selama sehari : tempoh kupon sehari”. Ni contoh je lah. Jadi, kupon tu akan berkuat kuasa dari saat ibu anda mengemukakan/tuntut (claim) kupon tu. Tak pun tulis “Kupon Basuh Pinggan Seminggu” atau banyak lagi yang anda rasakan relevan.
  11. Baju jubah, kurung, kaftan. Sekarang kan banyak fesyen yang bukan main lagi vogue-da-vast ! Belilah untuk ibu anda !
  12. Tudung eksklusif
  13. Pin tudung eksklusif.
  14. Belanja makan beramai-ramai bersama keluarga – restoran yang menarik dan sedap
  15. Beri apa-apa mengikut minat ibu anda.
Ini antara yang kami rasakan bersesuaian dan menarik untuk dijadikan hadiah kepada ibu anda.



sumber dari: wanista.com/

No comments:

Post a Comment