Pages

Thursday 30 May 2013

Salam Perantauan Dari SitiAtikah




tahun 2002 kat New Zealand
haa maaf aku time ni tak pakai tudung lagi la.. tapi sekarang dah pakai .. cute tak aku .. time ni aku baru masuk form 1 .. baru lepas UPSR .. aku pergi New Zealand dengan mak dan kakak .. ini lah first time aku naik kapal terbang .. terus pergi jauh .. takut weh naik kapal terbang mula mula ni .. gambar ni je jumpa .. menyesal tak simpan betul betul -Salam Perantauan dari University of New Zealand-


kat Masjidil Haram , Mekah .. Tahun 2005
tahun 2005 aku pergi Mekkah pulak menunaikan ibadah Umrah .. aku pergi dengan , mak , bapak dan kakak ..  -Salam Perantauan Dari University Al-Azhar , Mesir-


kat Bali tahun 2007
tahun 2007 aku pergi ke Bali pula .. best .. romantik.. urut memang best .. aku pergi dengan mak , abang dan kakak ipar … -Salam Perantaun dari Universiti Indonesia tahun 2 bidang kedoktoran-


Melbourne , tahun 2010
Melbourne , tahun 2010
tahun lepas aku pergi Melbourne pulak .. raya ke 5 aku pergi .. cuti-cuti dengan adik-beradik .. aku pergi dengan kakak , abang , abang ipar , kakak ipar dan anak buah … -Salam Perantauan Dari Universiti Australia , tahun 2 bidang kewangan-

InsyaAllah destinasi lepas ni Korea la kot .. he he.. dalam perancangan ..
tunggu -Salam Perantauan dari Korea pula ye , bidang kejuteraan -


sumber dari: sitiatikah.com

No comments:

Post a Comment