Pages

Monday 30 July 2012

ramadhan dan perkongsian





Bismillah......
saya cuba meneruskan perkongsian yang serba kekurang semoga bermanfaat..

Hari kita di bulan Ramadhan terus berlalu pergi satu persatu.
Kekadang terasa sedikit penyesalan terhadap diri kerana tidak mampu menggunakan hari-hari di bulan ini dengan begitu baik.
Semoga amalan yang sedikit ini diterima oleh Yang Maha Esa sebagai ibadah.

InsyaAllah, kali ini saya dapat sesuatu yang mana bagi saya cukup manfaat.
Tapi, apa gunanya jika saya ada sedikit pengetahuan tanpa perkongsian dengan ANDA, bukan?
Jadi, saya cuba kongsi dengan kalian apa yang saya dapat.
Mungkin pernah didengar tapi jadikan peringatan bersama.
Semoga saya dan kalian dapat sesuatu untuk diaplikasi dalam kehidupan.



sumber dari: destinasibaru.blogspot.com

No comments:

Post a Comment